vineri, septembrie 24, 2010

Scrisoare de ramas bun

Cred ca inchid acest blog. Am inceput sa scriu aici pentru ca urmaream sa ma deschid mai mult, sa fie un loc unde sa scriu ce gandesc, un loc unde am putut sa rabufnesc. De multe ori scriam fara sa stiu despre ce va fi vorba, imi lasam subconstientul sa iasa la suprafata si ma minunam eu insumi de ce port in mine cand reciteam dupa o perioada. Si mai mult decat atat, a fost locul perfect unde mi-am putut plasa toate ascunzisurile, sentimentele nespuse, locul de biciuire perfect. In ultima vreme insa, blog-ul asta a devenit un soi ciudat de jurnal si nu imi doresc asta. Am ezitat sa inchid blog-ul pentru ca au fost cativa oameni care mi-au spus ca le face bine sa citeasca, rezoneaza, isi pun intrebari. Poate ca o sa reiau scrierea blogereasca, dar in alta parte, iar tinta principala nu voi mai fi eu insumi. Asta-i tot.

12 comentarii:

Bianca Ioan spunea...

Conşinutul acestui blog nu a fost niciodată un vis. Asta ţi-e problema, şi ce facem noi când ne e frică?

Bianca Ioan spunea...

conţinutul

Florea Mihai Ionut spunea...

sincer...cred ca e o decizie inteleapta.

Dar scrie in continuare pentru tine si arata cui crezi sau nu arata nimanui.

Oricum nu te opri din scris... muta-te daca vrei in alta parte, dar nu te opri. E ca dorul de om, poti pleca in alta tara, schimba-ti adresa sau fugi in munti...dar continua sa gandesti, simti, existi. Aleatoriu sau nu...continua :))

elena marin-alexe spunea...

Visele nu se termina niciodata....
De ce Ghilgames

Cristi spunea...

pt ca Ghilgames este un om care alege sa traiasca frumos

Anonim spunea...

şi micului prinţ i-as răspunde http://www.youtube.com/watch?v=c4s3dOn0GfQ&feature=branded

Sedina spunea...

In ultima vreme a devenit un fel de jurnal acest blog tocmai pentru ca ti-ai atins scopul de a te deschide. Frica ne impiedica sa facem multe lucruri, dar daca simti nevoie sa-l inchizi nu te poate opri nimeni si nimic. Sunt de aceeasi parere cu Mihai - continua sa scrii pentru tine pentru ca iti face bine. Numai bine!

masajerotic Pitesti spunea...

continua sa scrii...pentru tine, pentru cine vrei tu, dar scrie...

Roxana spunea...

Interesant articol si punct de vedere.

Ioana spunea...

Visele of doamne frumoase randuri ai asternut aici.

ana spunea...

un vis frumos

rocsana spunea...

cat de frumos scrieti!!!

Persoane interesate

Je suis "dork".

Fotografia mea
Constanta/Iasi, Romania
Gandesc, simt, exist. Ordinea nu e aleatorie.