joi, decembrie 04, 2008

Marturisiri. Partea I

Pe blog-ul lui Tudor Chirila, s-a organizat la un moment dat, un joc care presupunea sa iti faci o descriere folosind 21 de cuvinte. La momentul respectiv, am ales urmatoarele cuvinte: 1.teatru 2.fericire 3.a fi 4.gand 5.calatorie 6.sensibilitate 7.analiza 8.a iubi 9.incapabil 10.natura 11.divinitate 12.eu 13.frica 14.confuzie 15.dorinta 16.comoditate 17.tristete 18.vama (vama veche) 19.speranta 20.carte 21.muzica. Uitand-ma acum peste cuvinte, imi dau seama ca nu as schimba multe dintre ele. O sa incerc acum sa imi explic alegerile, incercand sa-mi amintesc ce am gandit atunci. La urma urmei, scopul blogu-lui este "de a ma deschide" ("ca o floare, ca o floare" :)) )
Asadar: "teatru" pentru ca visez de cand eram pustan sa fiu actor. Nu am vrut niciodata sa fiu medic, politist, pompier samd. Mereu imi imaginam ca sunt pe o scena, doar ca de multe ori si cantam (ah, daca nu as fi fost afoooooon! ). Copil fiind si foarte timid pe deasupra, nu am marturisit nimanui dorinta mea. Tin minte cum in clasa a 11-a m-am dus la o colega si buna prietena si i-am spus:"Vreau sa-ti spun 3 cuvinte. 3 cuvinte." Si am tinut-o vreo 5 minute cu ale mele 3 cuvinte pentru ca efectiv nu puteam sa spun :"Dau la teatru." Saraca fata nu a fost convinsa pe deplin dupa mare mea marturisire ca asta am vrut sa-i spun intr-adevar. Apoi, incetul cu incetul, mi-am facut cunoscut visul si altor persoane. hehe! long time ago... N-o sa incep insa acum sa scriu ce inseamna teatrul pentru mine sau de ce am dat la teatru (nu suport intrebarea asta). Asta o sa vina pe parcurs. Sau nu.
Inchei aici pentru ca imi este foarte somn si am nevoie sa fiu fresh la minte cand scriu toate balivernele astea. Urmatoarele 20 de cuvinte pe maine sau poimaine ori raspoimaine...

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Je suis "dork".

Fotografia mea
Constanta/Iasi, Romania
Gandesc, simt, exist. Ordinea nu e aleatorie.