joi, iunie 17, 2010

Prietena mea, prietenul ei

Da, draga mea, ma cunosti chiar bine. Acum ceva timp, ti-as fi raspuns :"mai bine decat as vrea." Dar asta nu mai e valabil acum. Bine, nu mai e valabil in general cu nimeni, dar asta e alta poveste. Tu te-ai insurubat cumva in mine si imi place asta. Imi place si mai mult pentru ca a venit pe neasteptate, a venit intrun moment cand nevoia mea de uman atinsese cote foarte inalte. Ma tem ca raspunsul meu nu e din cauza asta atat de plin, ca eu nu ofer in mod egal. Tocmai pentru ca nu am urlat niciodata dupa tine, pentru ca e un dar minunat, iar eu nu stiu sa ma bucur atat de bine de daruri. Ori eu te iubesc. Iarta-ma, nu sunt obisnuit sa primesc daruri, sa primesc complimente, sa fiu indragit pentru ceea ce sunt. Ba nu, mint, sunt multi cei care ma iubesc, doar ca am suferit ca nu m-au iubit toti cei pe care ii iubesc eu sau nu stiu sa-mi arate ca ma iubesc. Cum nici eu nu stiu acum si sper sa nu devin ca ei. Ca asa am adunat atatea in mine si nu stiu cum sa daruiesc mai departe. Dar invat.
Nu, draga mea, nu ma cunosti intru totul. Dar asta se intampla deliberat. Trebuie sa te surprind mereu. Altfel, te-ai plictisi. Nu crezi?
Te gandesc de bine.

4 comentarii:

culegătoarea de dimineți spunea...

Je t'aime pentru tot ceea ce eşti, pentru tot ceea ce ştiu despre tine, dar... mai ales, pentru tot ceea ce nu ştiu, dar simt cumva că eşti. Eşti frumos cu totul, prietene bun, et je t'aimerai toujours, toujours...
N'oublie pas!

Cristi spunea...

je t'aime aussi :)

Bianca Ioan spunea...

Ah si dac-as sti, ar fi asa de monoton!.........gandeste (-ma) in continuare!

Sedina spunea...

:)

Persoane interesate

Je suis "dork".

Fotografia mea
Constanta/Iasi, Romania
Gandesc, simt, exist. Ordinea nu e aleatorie.