joi, iunie 17, 2010

Ciclu. Anii '60

Alt univers construiesc de o vreme, e nou, are nuante calde si putin alb (sper la tot mai mult alb), e universul ala de-l visam de cand eram eu tanc si ma proiectam cu ani inainte, e universul recladit. Toate lumea ce-am construit-o in ultimii trei ani de zile, incepand cu anul meu de gratie(cum imi place mie sa-i spun), cel mai bun si cel mai prost deopotriva, cel mai plin, deci, s-a naruit in ultimele luni. E multa liniste in mine si n-as spune ca e infiorator de multa... E liniste, e pace, e caldura, e dragoste multa, pura ca de copil, e frumusete ce sclipeste de ea insasi. Toate minciunile tesute in jurul meu ca panza de paianjen se sting acum, se modifica, se diminueaza si ce creste e suma tuturor universurilor ce mi le-am creat in timp. E "Intoarcerea acasa", iar eu sunt soldatul lui Bernhard Schlink care incearca sa-si schimbe povestea de data asta, caci eu las fantomele trecutului in urma si vreau sa cred. Sa cred ca o sa trec peste, ca o sa ma impac, ca o sa vorbesc, ca o sa (ma) iert.

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Je suis "dork".

Fotografia mea
Constanta/Iasi, Romania
Gandesc, simt, exist. Ordinea nu e aleatorie.