joi, august 19, 2010

Sunt autentic pana in maduva oaselor. Sunt viu... mai putin.

4 comentarii:

Andreea Elena Dragomir spunea...

:)

Florea Mihai Ionut spunea...

prima parte e foarte ZEN :D

imi place:)

ma bucur sa iti revad blogul...deci sa patrund in visul tau. e bine ca ne dai si noua din el.

Cristi spunea...

what? prima parte e foarte zen? explica-te :))
incerc sa dau cat mai mult. autodezvaluire. alt drum. :)

Florea Mihai Ionut spunea...

:) am explicat in particular.


dar m-ai influentat sa scriu ceva pt ca mi-ai activat ideea si mi-am explicat-o mie. e pusa pe blog: Pasul 3 - accepta-ti esenta. (asa se numeste postarea)

Lipseste cuvantul ,,autentic" din postare, dar se simte efectul lui:P

Persoane interesate

Je suis "dork".

Fotografia mea
Constanta/Iasi, Romania
Gandesc, simt, exist. Ordinea nu e aleatorie.