miercuri, aprilie 21, 2010

Jurnal

"Ce-mi place: BUNUL-SIMŢ. Să râd. Să spăl vase. Să dorm. Când oamenii zâmbesc. Copiii. Casele, obiectele vechi. Bucuria, pur şi simplu. Să stau în iarbă. Inteligenţa umorului. Să văd oameni fericiţi.

Sinceritatea. Căldura. Întunericul de la începutul spectacolului. Să întâlnesc oameni inteligenţi. Ploaia. Armonia. Să fiu protejat şi să protejez.

Dragostea. Albul şi negrul. Delicateţea. A dărui. Curiozitatea de a afla cine sunt. Modestia. Curajul de a plânge. Răsăritul.
Să visez. Calmul. Happy-endul. Să-mi pun întrebări. Briza. Certitudinea că nu există moarte. Să fac lucruri pe care nu le-am făcut niciodată. Misterul.

Aventura lecturii. Să dau roată prin creierul meu. Să fiu îndrăgostit. Să mă lupt cu defectele mele. Să mă împac cu oameni cu care la un moment dat nu m-am înţeles. Să merg pe jos. Senzaţia de a fi şi de a nu fi aici şi acum, în acelaşi timp. Oamenii simpli. Oamenii. Pacea.

Comunicarea. Mama. Amintirile. Înfrângerea răutăţilor din mine. Să fac cumpărături. Să văd lumea. Să caut în tot fărâma de bun şi frumos. Parcurile. Independenţa mea. Să mă caut şi să mă uit din când în când”. (Oana Pellea)

Am luat ce am simtit ca mi se potriveste mie.

Un comentariu:

Florea Mihai Ionut spunea...

se pare ca perioada asta esti inspirat:)

Persoane interesate

Je suis "dork".

Fotografia mea
Constanta/Iasi, Romania
Gandesc, simt, exist. Ordinea nu e aleatorie.