miercuri, martie 24, 2010

Ma plimb prin Copou.

Ma umplu.

6 comentarii:

elena spunea...

mi-e dor de copou...:X8->

Florea Mihai Ionut spunea...

ce blog la modul ,,carpe diem" ai tu :)).

k si in gastronomie....nu toate supele, ciorbele complicate etc sunt bune...ci de multe ori rafinamentele cele mai simple. in cazul tau scrierea cu putine cuvinte:P

Andreea Elena Dragomir spunea...

eu ma tot caut de ceva vreme ,nu m-am gasit:)).
uneori lucrurile simple suprind f placut ...p mine intotdeauna

Anonim spunea...

Bai da vreau si eu in copou! Am fost in iasi atat vreme si inafara de tatarasi n-am vazut nimic!! >:P

Nicoleta Popescu - Leta spunea...

Semnat leta!

Cristi spunea...

Ce te retine? Hai incoa'

Persoane interesate

Je suis "dork".

Fotografia mea
Constanta/Iasi, Romania
Gandesc, simt, exist. Ordinea nu e aleatorie.